Click to order
Ваше замовлення
Total: 
Ваше імя
Ваше прізвище
Ваш Email
Ваш номер телефону
Поштова адреса, на яку буде доставлено посилку або місто та відділення Нової Пошти
М. Київ, Вул. Богдана Хмельницького 1, кв. 1
Якщо в вас є коментар, залиште його тут
Доставка
Оберіть бажаний спосіб доставки
  • Доставка здійснюється за рахунок покупця відповідно до тарифів поштового оператора
  • При замовленні від 1500 грн. доставка по Україні безкоштовна
Промокод
 
НОВИНИ

Курс для арт-критиків. Триденний інтенсив від IST Publishing

Триденний освітній інтенсив для арт-критиків є циклом лекцій, практичних воркшопів від українських та іноземних арт-критиків, мистецтвознавців, соціологів культури.

Спікери: Паскаль Ґілен, Лізавета Герман, Ольга Тихонова
Ментор курсу: Борис Філоненко
Місце: Галерея COME IN (Харків)
Дати: 15 — 17 жовтня

Учасники інтенсиву:

Матвейчук Мар'яна
Нестерович Євгенія
Головко Влад
Білаш Ксенія
Варлигіна Марія
Мартинчук Олена
Онищенко Андрій
Селезньова Євгенія
Хомченко Мілена
Скорина Іван

15-17 жовтня у Харкові відбувся інтенсив для арт-критиків від видавництва IST Publishing, підготовлений до виходу українського перекладу книги «Повернення реального» Гела Фостера, американського теоретика мистецтва й арт-критика.
В рамках курсу, реалізованого за підтримки Програми грантів Harald Binder Cultural Enterprises (HBCE), відбулися лекції та семінари за участі Бориса Філоненка, Лізавети Герман, Паскаля Ґілена й Ольги Тихонової, екскурсії виставкою 2-ї Бієнале молодого мистецтва та реконструйованим садом Шевченка, а також повільне читання передмови до книги Фостера. Місце арт-критика у сучасному світі мистецтва, коливання рівнів напруги у протистоянні арт-критика й куратора та роль критики для митця були наскрізними темами триденної події.
Підсумком стали короткі есе учасниць і учасників арт-курсу на тему «Навіщо писати про мистецтво». Написані за кілька годин, ці тексти були спрямовані не на те, щоб дати остаточну відповідь на широке питання, а мали на меті окреслити ситуацію, в якій виникає питання потреби писати про мистецтво.
Фостер називав таку ситуацію «первинною сценою», у якій арт-критик віднаходить витоки свого рішення бути арт-критиком. У розмові з Джерреттом Ернестом Фостер розповідає, як у дитинстві побачив у помешканні друзів картину Марка Ротка й одночасно поставив собі два питання: «Чи це не найпрекрасніша річ, яку я коли-небудь бачив?» і «Чому в них є ця картина, а в нас немає?» Фостер говорить про те, що арт-критика виникає у ситуації захоплення і невдоволення, які виникають як персональні переживання, але виходять на ширший простір соціального антагонізму.

З текстами учасників можна ознайомитися на сайті наших медіа-партнерів: KORYDOR (Євгенія Нестерович, Євгенія Селезньова та Марія Варлигіна), Левый Берег - LB.UA ( Ксенія Білаш, Олена Мартинчук та Андрій Онищенко), Your Art ( Іван Скорина, Мар’яна Матвейчук і Мілена Хомченко).

Візуальний стиль курсу: Міша Букша
Світлини: Ангеліна Бішеп
Проект реалізовано за підтримки HBCE Grant Program / Програма ґрантів НВСЕ Group та Flanders Literature