Тексти
«Чипси: Українські наївні мозаїки, 1950–90»: уривок з видання
19.08.2024
Фрагмент з каталогу «Перед майбутнім»
09.04.2024
Фрагмент з есею «Спостереження за болем інших» С’юзен Зонтаґ
26.03.2024
Відкриття Мистецької бібліотеки. Запис дискусії першого дня роботи міського простору
08.12.2023
Фрагмент із книжки "Терор з повітря" Петера Слотердайка
11.08.2023
Фрагмент із книжки "Повітряна війна і література" В. Ґ. Зебальда
15.05.2023
Фрагмент із книжки «Розмови про архітектуру»
14.05.2023
Фрагмент із книжки Павла Макова "Фонтан виснаження. Acqua Alta"
25.04.2023
“А комусь ще подобаються міста? Екологія проти модернізації”. Фрагмент
10.04.2023
Павло Маков "Фонтан виснаження. Acqua alta". Другий кураторський стейтмент
14.03.2023
Фрагмент з книжки "Анрі Картьє-Брессон. Інтерв'ю та розмови 1951-1998"
10.11.2021
Як видати книжку: конспект з Book Champions Weekend 2021
08.10.2021
Фрагмент з книжки "Цикл лекцій про сучасне життя тварин" Євгенії Бєлорусець
15.09.2021
Борис Філоненко. Візуальний есей “🐴 — двері”
28.12.2020
Конспект клубу книжкових амбасадорів. Зустріч третя
08.11.2020
Як ми бачимо. Джон Берджер. Фрагмент
18.10.2020
Конспект клубу книжкових амбасадорів. Зустріч друга. Як працює Іст паблішин
29.09.2020
Нам треба бути дуже близько одне до одного: розмова видавчинь IST з видавчинями Valiz (Амстердам)
27.09.2020
У м'яті. Фрагмент коміксу Бориса Філоненка, Данила Штангеєва й Антона Резнікова
10.09.2020
Конспект зустрічі Клубу книжкових амбасадорів IST Publishing
04.09.2020
Продукування присутності. Фрагмент з книжки Ганса Ульриха Ґумбрехта
17.08.2020
Розладнаний час. Фрагмент з книжки Ганса Ульриха Ґумбрехта
21.05.2020
Інвестування у культуру: коментарі про мотивацію, книжки та любов
30.04.2020
Вивчаючи світовий досвід: вестернізація радянських логотипів у 1960–1980-х роках. Рокас Суткайтіс
30.10.2019
Товарні знаки модернізму: чому про це треба видавати книжки
10.08.2019
Значення присутності. Інтерв’ю Ганса Ульриха Ґумбрехта з Іваном Іващенком
05.06.2019
Перформування спільного міста. Фрагмент з книжки Паскаля Ґілена
13.04.2019
Джордж Бейкер: «Передусім, чи є фотографія медіумом? А може, формою медіума? Мистецтвом?»
05.03.2019
Розширене поле фотографії. Фрагмент з книжки Джорджа Бейкера
25.09.2018
«Щасливі падіння» Євгенії Бєлорусець. Фрагменти
18.09.2018
«Добрий комікс зробити складно». Фрагмент розмови Ганса Ульріха Обріста з Робертом Крамбом
18.09.2018
Труднощі перекладу або англомовна версія книжки «Де кураторство» як колективна практика
17.08.2018
Ігор Чекачков. NA4JOPM8. Тексти
06.06.2018
«Люди снова стали писать и читать», — Павел Маков об авторских книгах, новой книге «До По» и будущем, которое наступило
28.05.2018
Паскаль Ґілен «Ми мусимо навчитися жити обіч радикально Іншого»
21.05.2018
Паскаль Ґілен і Тайс Ляйстер. Культура у підмурках європейської спільноти
06.04.2018
Борис Филоненко. «Собаку зовут Шедевр». Художественный проект Влада Краснощека
22.03.2018
Доротея Ріхтер. Флуксус — художники як організатори
15.02.2018
Доротея Ріхтер. Художники й куратори як автори — конкуренти, співавтори чи колеги
08.01.2018
Сергей Братков «Мы знаем одержимых художников, но не знаем одержимых кураторов»
19.11.2017
Виктор Мизиано «Если куратор — художник, то и художник может быть куратором»
19.11.2017
Никита Кадан «Начали строить землянку, чтоб защититься от грозы, — построили город»
10.11.2017